חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אקובר מסיר כתמים 200 מ"ל

    יצרן: אקובר
    משמיד כתמים עיקשים וקשים ומתאים לסילוק כתמים של שומן, דם, דשא, בוץ, ביצים ומזון. מבוסס על רכיבים ממקור צמחי בכדי שהבגדים שלך יהיו בלי כתמים אך גם ללא שאריות של כימיקלים מיותרים ומזיקים. אידיאלי לצווארונים ולחפתים, בקצה הבקבוק יש מברשת.”
    מק"ט: 5412533002652
    23.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של ארוי די קרם קוקוס 250  מ"ל
    תמונה של שקד תבור ממרח שקד לבן 700 ג"ר

    שקד תבור ממרח שקד לבן 700 ג"ר

    ממרח שקד לבן. שקד תבור. השקדים הם מזון נפלא עשיר במינרלים, ויטמינים, חומצות שומן רב בלתי רוויות ויסודות קורט המסייעים בבריאות הלב וכלי הדם, הורדת לחץ דם, חיזוק עצמות, עשירים מאוד בסידן, מגנזיום וויטמין E, שקדים מאזנים את רמות הסוכר, מקלים על העיכול. אכילת מספר שקדים ביום טובה לטיפול בצרבת. עוד הם מסייעים לגמישות העור, מגבירים חשק מיני מהווים השפעה טובה על מערכת העצבים ומשפרים מצב רוח. השקדים עוזרים לגרימת תחושת שובע ובכך מסייעים לנו להמנע ממאכל מיותר ואף להורדה במשקל. ממרח שקד לבן מיוצר משקד מקולף טבעי - המוצר נטחן בטמפ' מבוקרת לשמירה על יתרונות ואיכויות השקד.
    63.00 ₪ 49.00 ₪ ליחידה
    תמונה של גרעיני דלעת קלופים אורגני במשקל

    גרעיני דלעת קלופים אורגני במשקל

    זרעי דלעת הם תרופה עתיקה לתולעי מעיים. יש להשתמש בזרעים טריים ובשלים. כמו כן זרעי דלעת עשירים באבץ ובשמנים המונעים ומטפלים במצב של בלוטת ערמונית מוגדלת. גרעיני הדלעת עשירים מאוד בויטמינים ומינרלים במיוחד באבץ - מינרל חשוב לתהליכים רבים בגוף. זרעי דלעת - יתרונות בריאותיים מקובלים ברפואת צמחי מרפא מומלץ מאוד לצרוך את גרעיני הדלעת לא קלויים על מנת שחומצות השומן שבהם לא יהרסו. גרעיני הדלעת עשירים ביותר ביתרונות בריאותיים והם יכולים לסייע בטיפול במגוון מצבי בריאות: מסייעים לטיפול בתולעי מעיים מסייעים בחיזוק השיער סיוע להגברת פריון גברי תורמים לחיזוק מערכת החיסון עשויים למנוע מצבי אנמיה תמיכה בבלוטת הערמונית שיפור און גברי טובים לעור בריא מקור טוב מאוד לחלבונים טובים ללב ולכלי הדם עוזרים בשיפור מצב רוח ואנרגיה זרעי דלעת - שימושים ביתיים למניעה וטיפול בבלוטת ערמונית מוגדלת יש לאכול חופן זרעי דלעת כל יום. לטיפול בתולעי מעיים יש לערבב 60 גרם זרעים כתושים (מומלץ עם הקליפה) עם מים ודבש עד קבלת עיסה. את העיסה יש לאכול בשלושה שלבים – כל חלק כל שעתיים.
    39.00 ₪ לק"ג
    תמונה של אקובר מסיר כתמים ומלבין אקולוגי  200 מ"ל

    אקובר מסיר כתמים ומלבין אקולוגי 200 מ"ל

    מלבין לכביסה ולבית, אקולוגי ונטול כלור. אלטרנטיבה טבעית לכלור ואקונומיקה! מוצר משולב, יעיל וחכם לשימושים מגוונים. מתאים להסרת כל סוגי הכתמים מביגוד לבן או צבעוני, או כתחליף אקונומיקה לחיטוי כיורים ומשטחים סניטריים. בטוח לחלוטין, נטול פטרוכימיכלים, מבהירים אופטיים ורעלים. לנקות בלי ללכלך! מיוצר במפעל סביבתי, תוך ניצול מרבי של אנרגיה, חסכון בתהליכי זיהום ושימוש במשאבים מתחדשים. המוצרים והרכיבים של ״אקובר״ לא עברו ניסויים בבעלי חיים והחברה מתנגדות לניסויים שכאלה. המוצרים אינם מכילים מרכיבים מן החי. 400 גרם בקופסא העשויה מ90% קרטון ממוחזר מכיל: 30% מלבין על בסיס חמצן פעיל
    17.00 ₪ ליחידה