חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אקולאב מרכך לשיער רגיל יבש גזר דלעת ובטטה 500 מל

    יצרן: אקולאב
    מרכך לשיער רגיל עד יבש המכיל תמציות מירקות כתומים מרכך השיער מבית EcoLove מהסדרה הכתומה מבוסס על תמציות של ירקות אורגניים כתומים - גזר, דלעת ובטטה. ירקות אלו עשירים באופן טבעי בבטא קרוטנים ובויטמין A, המשמשים כנוגדים חימצון המגנים על העור והשיער מנזקי חימצון שונים. המרכך הכתום של אקולאב מתאים לשיער רגיל עד יבש ומיועד לריכוך השיער ולהקלה על הסירוק. מרכך EcoLove מירקות כתומים מיוצר מרכיבים טבעיים והוא אינו מכיל SLS, פראבנים, חומרי צבע מלאכותיים או פטרוכימיקלים. כמו כן הוא אינו מכיל רכיבים מהחי ולא נוסה על בעלי חיים - מתאים לטבעונים. תכולה: 500 מ"ל. כל המוצרים בסדרה : לפחות 95% רכיבים ממקור טבעי ללא תוספת צבע, ללא SLS, ללא פארבנים, ללא רכיבים פטרוכימיקלים לא נוסה על בעלי חיים וללא רכיבים מן החי מתאים לטבעונים, מאושר vegan freindly ע"י העמותה הישראלית מיוצר בישראל בסטנדרטים בינלאומיים מחיר המייצג VALUE FOR MONEY הבקבוקים ניתנים למיחזור
    מק"ט: 7290015284097
    29.90 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של כליל סבון רחצה טבעי פפאיה מנדרין 500 מ"ל

    כליל סבון רחצה טבעי פפאיה מנדרין 500 מ"ל

    סבון רחצה טבעי ידידותי למשתמש ולסביבה אינו מכיל SLS, כימיקלים קשים, פאראבנים, פורמלין, פורמלדהייד, פטאלטים, אמוניום או צבע סינטתי עשיר בלחות, עדין וקטיפתי מתאים לכל סוגי העור ולעור עדין במיוחד מומלץ לסובלים מבעיות עור, כמו אדמומיות, גירוד ופריחות.
    25.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקולאב מרכך לשיער צבוע ויבש מאוד מכיל אוכמניות ענבים ולבנדר 500 מ"ל

    אקולאב מרכך לשיער צבוע ויבש מאוד מכיל אוכמניות ענבים ולבנדר 500 מ"ל

    פרי פיתוח בלעדי לטיפוח טבעי ואורגני לשיער צבוע ויבש מאד. הסדרה מכילה תמציות אורגניות של אוכמניות, ענבים ולבנדר. המוצרים מעניקים איזון מושלם בין אחוז גבוה של רכיבים טבעיים ואורגניים ותוצאות מצוינות לשיער מטופח, נעים למגע ובעל מראה בריא. בנוסף לתמציות האורגניות של האוכמניות הענבים והלבנדר, הסדרה מועשרת בחמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, שמן חוחובה,שמן שקדים, אלוורה, קלנדולה ותמציות תה ירוק,קמומיל ועוד. כמו שאר מוצרי הסדרה, גם מוצרים אלו: • מכילים לפחות 95% רכיבים ממקור טבעי. • מכילים לפחות 30% רכיבים אורגניים. • מועשרים בתמציות אורגניות המכילות אנטיאוקסידנטיים וויטמינים. • מכילים את מי ים המלח, העשירים ב-26 מינרלים.
    29.90 ₪ ליחידה
    תמונה של הרדוף קוואקר עדין אורגני 500 ג'ר
    תמונה של הטחנות הגדולות קמח כוסמין 70 % 1 ק'ג