חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אקופרנד מרכך כביסה חבצלות 4 ליטר

    יצרן: אקופרנד
    רכך כביסה אקולוגי מרוכז בניחוח חבצלות על בסיס רכיבים טבעיים בלבד, ובתוספת בושם טבעי המתפרק ביולוגית לחלוטין ללא נזקים לסביבה. אינו משאיר על הבגדים שאריות כימיקלים העלולות לגרום לגירויים. מומלץ לבגדי תינוקות וילדים ולכביסה לבנה ועדינה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. שימוש במרכך כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    מק"ט: 7290003976034
    32.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר

    גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר

    גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר כל מרכיבי המוצר מתפרקים בסביבה ובתנאים רגילים ואינם פוגעים בחי, בצומח או במקורות מים. באמצעות פיתוח ייחודי, ניתן לקבל תוצאות ניקוי מעולות ללא רגשות אשמה ובמחירים השווים לכל כיס. אתם מוזמנים לקחת חלק במהפכה האקולוגית ולהתחיל לנקות בירוק.
    29.00 ₪ 32.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד  ג'ל כביסה 4 ליטר

    אקופרנד ג'ל כביסה 4 ליטר

    אים לכביסה צבעונית ולבנה. אינו מכיל חומרי הלבנה. מבוסס על רכיבים צמחיים החודרים לעומק הבד ומנקים אותו ביסודיות,ללא שחיקת הבד. היפואלרגני - מומלץ לבגדי תינוקות וילדים כיוון שאינו משאיר שאריות כימיקלים על הבגד. מכיל חומרים המסייעים בשמירה על מכונת הכביסה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. חסכוני-יעיל לשימוש בכל טמפרטורת מים. שימוש בג´ל כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    48.00 ₪ ליחידה
    תמונה של מאמי קר מגבונים אקולוגיים מתכלים 72 יחידות

    מאמי קר מגבונים אקולוגיים מתכלים 72 יחידות

    מגבונים אקולוגיים מתכלים המגבונים מכילים רכיבים אורגניים-טבעיים, עשויים בד מתכלה ואריזה שניתנת למיחזור. המגבונים מותאמים לעור התינוק ומכילים תמציות צמחים אורגניות של אלו-ורה, קמומיל, רוזמרין ומועשרים בויטמין E. נטולי אלכוהול, פראבנים ובישום.
    12.00 ₪ 10.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד נוזל כלים לימון אקולוגי 1 ליטר

    אקופרנד נוזל כלים לימון אקולוגי 1 ליטר

    וזל מרוכז לשטיפת כלים בניחוח טבעי של לימון, חזק בניקוי שמנים ולכלוך מכלי אוכל, נטול מלחים ועדין לידיים. מומלץ לניקוי משטחים צבועים ולשטיפה חיצונית של כלי רכב כיוון שאינו מכיל מלחים המזיקים לצבע. מכיל 18% חומרים פעילים ממקור צמחי. אינו מכיל SLS, אינו מכיל מלחים, אינו מכיל צבעים ובשמים סינטטיים. שימוש בנוזל כלים אקופרנד מבטיח כי מי השטיפה מהכיור, יהיו בטוחים להשקית צמחיה בגינה ואפילו עציצים, ללא צורך בטיפול נוסף במים. נוזל הכלים של אקופרנד מתפרק ביולוגית לחלוטין ומבטיח כי לא יגרם נזק לצמחיה. (מומלץ לסנן את המים משאריות מזון במסנן גס).
    13.50 ₪ ליחידה