חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אקופרנד נוזל לניקוי כלים אקולוגי בריח תפוז 1 ליטר

    יצרן: אקופרנד
    וזל מרוכז לשטיפת כלים בניחוח טבעי , חזק בניקוי שמנים ולכלוך מכלי אוכל, נטול מלחים ועדין לידיים. מומלץ לניקוי משטחים צבועים ולשטיפה חיצונית של כלי רכב כיוון שאינו מכיל מלחים המזיקים לצבע. מכיל 18% חומרים פעילים ממקור צמחי. אינו מכיל SLS, אינו מכיל מלחים, אינו מכיל צבעים ובשמים סינטטיים. שימוש בנוזל כלים אקופרנד מבטיח כי מי השטיפה מהכיור, יהיו בטוחים להשקית צמחיה בגינה ואפילו עציצים, ללא צורך בטיפול נוסף במים. נוזל הכלים של אקופרנד מתפרק ביולוגית לחלוטין ומבטיח כי לא יגרם נזק לצמחיה. (מומלץ לסנן את המים משאריות מזון במסנן גס).
    מק"ט: 7290001246962
    13.50 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של כליל סבון ידיים צמחי הדרים 500 מ'ל

    כליל סבון ידיים צמחי הדרים 500 מ'ל

    כליל סבון ידיים צמחי הדרים 500 מ'ל
    17.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד  ג'ל כביסה 4 ליטר

    אקופרנד ג'ל כביסה 4 ליטר

    אים לכביסה צבעונית ולבנה. אינו מכיל חומרי הלבנה. מבוסס על רכיבים צמחיים החודרים לעומק הבד ומנקים אותו ביסודיות,ללא שחיקת הבד. היפואלרגני - מומלץ לבגדי תינוקות וילדים כיוון שאינו משאיר שאריות כימיקלים על הבגד. מכיל חומרים המסייעים בשמירה על מכונת הכביסה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. חסכוני-יעיל לשימוש בכל טמפרטורת מים. שימוש בג´ל כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    48.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ארוי דיי מי אגוז קוקוס  500 מ"ל

    ארוי דיי מי אגוז קוקוס 500 מ"ל

    100% מי קוקוס טבעי, מיוצר מאגוזי קוקוס טריים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל יש לשמור במקום קריר ויבש, לצנן היטב לפני השימוש. לנער היטב לפני השימוש. לאחר הפתיחה יש לשמור בקירור ולצרוך תוך 24 שעות רכיבים: 100% מי קוקוס
    11.90 ₪ 13.50 ₪ ליחידה
    תמונה של הטחנות הגדולות מיניטובה קמח חיטה לבן 1 ק'ג

    הטחנות הגדולות מיניטובה קמח חיטה לבן 1 ק'ג

    הטחנות הגדולות מיניטובה קמח חיטה לבן 1 ק'ג
    12.00 ₪ ליחידה