חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    גרין קר טא'צ מרכך כביסה אקולוגי בריח לבנדר 1 ליטר

    יצרן: גרין קר
    • מרכך ומבשם כביסה מרוכז במיוחד. • פורמולה ייחודית בעלת רכיבים פריקים ביולוגית. • מעניק רכות וניחוח עוצמתי לכל סוגי הבדים. • מתאים למערכות "מים אפורים". • האריזה ניתנת למיחזור
    מק"ט: 7290003976355
    מחיר מקורי: 14.00 ₪
    15.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר

    גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר

    גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר כל מרכיבי המוצר מתפרקים בסביבה ובתנאים רגילים ואינם פוגעים בחי, בצומח או במקורות מים. באמצעות פיתוח ייחודי, ניתן לקבל תוצאות ניקוי מעולות ללא רגשות אשמה ובמחירים השווים לכל כיס. אתם מוזמנים לקחת חלק במהפכה האקולוגית ולהתחיל לנקות בירוק.
    29.00 ₪ 32.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקובר נוזל לניקוי  כלים אלוורה לימון 1 ליטר
    תמונה של אגוז מלך במשקל

    אגוז מלך במשקל

    לאגוזי המלך ערכים תזונתיים נוספים שיתרמו לבריאות גופכם: שילוב אגוזים בתפריט היומי יכול לסייע בהפחתת רמת הכולסטרול הרע בדם, מהגורמים הראשיים למחלות לב. האגוזים מכילים שומנים בריאים ומפחיתים את הסיכון להצרה בעורקים שעלולה להוביל להתקף לב.
    65.00 ₪ לק"ג
    תמונה של אגוז פקאן ממות ענק משקל

    אגוז פקאן ממות ענק משקל

    הפקאן הוא אגוז שגדל באופן טבעי בצפון אמריקה, נמצא בדרך כלל בדרום ארה"ב במדינות כמו ג'ורג'יה, טקסס, צפון קרולינה, אריזונה ואוקלהומה. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של חומצה אולאית, חומצת שומן חד בלתי רוויה המהווה מרכיב עיקרי בשמן זית, אך נמצאת בריכוז גבוה גם באגוזי פקאן ותורמת להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של אבץ, מגנזיום, סלניום וכן סיבים תזונתיים, כמו כן הם עשירים בויטמין E שמסייע בין היתר במניעת אלצהיימר, בשמירה על תאי הדם מפני שומנים רעילים ואיזון הכולסטרול הטוב, מניעת קרישי דם ופגיעה בעורקים, כמו גם שיפור פעילות הלב. מחקרים רבים הוכיחו כי באגוזים יש שומנים בריאים ללב ואולי אפילו להורדת לחץ הדם. יחד עם זאת, רבים מחשיבים אותם כ"מאכל אסור". מדוע? כנראה בגלל המינון. הקלות שבה ניתן לחסל 100 גרם ב-5 דקות עשויה לגרום להשמנה. על כן, הסתפקו בחופן.
    89.00 ₪ לק"ג