חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    ד"ר קיי אפרטקל תרסיס לאחר לידה 50 מ"ל

    יצרן: ד"ר קיי
    אפטרקל מרגיע, מקרר,מחטא ומסייע בהחלמה של חתכים ותפרים לאחר לידה,מתאים גם לאחר ניתוח קיסרי אפטרקל מגיע בצורת ספריי כך שאין מגע ישיר עם האזור הכואב\ מכיל: שמן קלנדולה, שמן היפריקום,ויטמין E, שמן אתרי לבנדר, שמן זרעי גזר, שמן אתרי קמומיל
    מק"ט: 608614250363
    69.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של דה ברידג' משקה אורז אורגני בתוספת שקדים 1 ליטר

    דה ברידג' משקה אורז אורגני בתוספת שקדים 1 ליטר

    משקה אורז בתוספת שקדים אורגני 1 ליטר משקאות צמחיים העשויים מרכיבים אורגניים בלבד,וממים מינרלים טבעיים הנובעים ממעין הנמצא כ450 מטר מעל פני הים,מתוך פארק מונטי ליסני (MONTI LESSINI) המפורסם באיטליה. משקאות צמחיים אלה, המכונים ''חלב'' הם כמובן ללא לקטוז,ללא חומרים משמרים,ו100% רכיבים טבעיים. המשקאות מועשרים בשמן חריע הידוע כעשיר בחומצות שומן חיוניות לגוף- אומגה 3 ואומגה 6. בנוסף למשקה האורז האורגני הטבעי, בסדרה האיכותית של משקאות THE-BRIDGE קיימים טעמים עשירים נוספים:משקה אורז אורגני בתוספת שקדים, משקה אורז אורגני בתוספת קוקוס,משקה אורז אורגני בתוספת אגוזי לוז, ומשקה אורז אורגני בטעמי וניל,ושוקולד.בנוסף משקה שקדים אורגני ,משקה שיבולת שועל אורגני ,משקה שיבולת שועל שוקו ,משקה סויה אורגני ,משקה סויה וניל ,משקה קינואה אורגני. אחוז האורז שמצוי בחלב האורז הינו גבוהה במיוחד -17%!!! בנוסף מעדנים על בסיס אורז בטעם שוקולד ובטעם וניל, מעדנים על בסיס שיבולת שועל אורגני בטעמים שוקו ווניל, ומעדני סויה אורגני בטעמים וניל ושוק
    10.50 ₪ 11.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אגוז מלך במשקל

    אגוז מלך במשקל

    לאגוזי המלך ערכים תזונתיים נוספים שיתרמו לבריאות גופכם: שילוב אגוזים בתפריט היומי יכול לסייע בהפחתת רמת הכולסטרול הרע בדם, מהגורמים הראשיים למחלות לב. האגוזים מכילים שומנים בריאים ומפחיתים את הסיכון להצרה בעורקים שעלולה להוביל להתקף לב.
    65.00 ₪ לק"ג
    תמונה של אגוז פקאן ממות ענק משקל

    אגוז פקאן ממות ענק משקל

    הפקאן הוא אגוז שגדל באופן טבעי בצפון אמריקה, נמצא בדרך כלל בדרום ארה"ב במדינות כמו ג'ורג'יה, טקסס, צפון קרולינה, אריזונה ואוקלהומה. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של חומצה אולאית, חומצת שומן חד בלתי רוויה המהווה מרכיב עיקרי בשמן זית, אך נמצאת בריכוז גבוה גם באגוזי פקאן ותורמת להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של אבץ, מגנזיום, סלניום וכן סיבים תזונתיים, כמו כן הם עשירים בויטמין E שמסייע בין היתר במניעת אלצהיימר, בשמירה על תאי הדם מפני שומנים רעילים ואיזון הכולסטרול הטוב, מניעת קרישי דם ופגיעה בעורקים, כמו גם שיפור פעילות הלב. מחקרים רבים הוכיחו כי באגוזים יש שומנים בריאים ללב ואולי אפילו להורדת לחץ הדם. יחד עם זאת, רבים מחשיבים אותם כ"מאכל אסור". מדוע? כנראה בגלל המינון. הקלות שבה ניתן לחסל 100 גרם ב-5 דקות עשויה לגרום להשמנה. על כן, הסתפקו בחופן.
    89.00 ₪ לק"ג
    תמונה של גרעיני דלעת קלופים אורגני במשקל

    גרעיני דלעת קלופים אורגני במשקל

    זרעי דלעת הם תרופה עתיקה לתולעי מעיים. יש להשתמש בזרעים טריים ובשלים. כמו כן זרעי דלעת עשירים באבץ ובשמנים המונעים ומטפלים במצב של בלוטת ערמונית מוגדלת. גרעיני הדלעת עשירים מאוד בויטמינים ומינרלים במיוחד באבץ - מינרל חשוב לתהליכים רבים בגוף. זרעי דלעת - יתרונות בריאותיים מקובלים ברפואת צמחי מרפא מומלץ מאוד לצרוך את גרעיני הדלעת לא קלויים על מנת שחומצות השומן שבהם לא יהרסו. גרעיני הדלעת עשירים ביותר ביתרונות בריאותיים והם יכולים לסייע בטיפול במגוון מצבי בריאות: מסייעים לטיפול בתולעי מעיים מסייעים בחיזוק השיער סיוע להגברת פריון גברי תורמים לחיזוק מערכת החיסון עשויים למנוע מצבי אנמיה תמיכה בבלוטת הערמונית שיפור און גברי טובים לעור בריא מקור טוב מאוד לחלבונים טובים ללב ולכלי הדם עוזרים בשיפור מצב רוח ואנרגיה זרעי דלעת - שימושים ביתיים למניעה וטיפול בבלוטת ערמונית מוגדלת יש לאכול חופן זרעי דלעת כל יום. לטיפול בתולעי מעיים יש לערבב 60 גרם זרעים כתושים (מומלץ עם הקליפה) עם מים ודבש עד קבלת עיסה. את העיסה יש לאכול בשלושה שלבים – כל חלק כל שעתיים.
    39.00 ₪ לק"ג