חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    ד'ר קיי חומצ'יק למצבי חום וחולי 30 מ"ל

    יצרן: ד"ר קיי
    מחלות ילדים לרוב מלוות בחוסר נוחות גדולה, חוסר שקט, קושי בשינה, בכי וחום. ישנן דרכים טבעיות וטובות לתמוך ולסייע לכוחות הטמונים בגוף בתהליך החלמתו, מלחמתו במזהמים ובכך לזרז את תהליך ההחלמה וירידת החום. חומצ'יק הינה פורמולה יחודית של ד"ר קיי המבוססת על צמח הקמומיל, שום וגדילן מצוי.
    מק"ט: 7290015246651
    65.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של ד'ר קיי אפצ'יק לאף גדוש וסתום 30 מ"ל

    ד'ר קיי אפצ'יק לאף גדוש וסתום 30 מ"ל

    כאמא, אחד הדברים המתסכלים ביותר הם תינוק עם אף סתום, הוא נוטה להתעוררויות תכופות, חרחורים מהאף ובכי, קושי ביניקה וחוסר נוחות כללית. הפעולות היומיומיות מתסכלות אותו ואותך. אפצ'יק נרקחת בהכנה מיוחדת וייחודית של ד"ר קיי ועשויה מפירותיו של הסמבוק השחור.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי נימצי'ק לדלקות עיניים 30 מ"ל

    ד'ר קיי נימצי'ק לדלקות עיניים 30 מ"ל

    נימצ'יק לטיפול בדלקות עיניים אצל ילדים ומבוגרים עשויה מצמח היופרז
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי מילקל להגברת חלב אם 30 מ"ל

    ד'ר קיי מילקל להגברת חלב אם 30 מ"ל

    ישנן אמהות מניקות החוות קשיים סביב ההנקה. אחד הקשיים הנפוצים הוא בעיית כמויות חלב ותחושה של חוסר ולכן מתעורר אצלן הצורך להגביר את תנובת החלב. מילקל הינה פורמולה העוברת תהליך הכנה מיוחד ומבוססת על שיח אברהם מצוי.
    79.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקוסאפ ויטמין סי נוזלי 250 מ"ל

    אקוסאפ ויטמין סי נוזלי 250 מ"ל

    מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומלית חדשנית ופורצת דרך שבאמצעותה מצפים את הויטמין בשכבות שומניות הזהות לרכיבי דופן התא. הפוספוליפידים יוצרים מבנים כדוריים הנקראים ליפוזומים, בשל הדמיון הרב של הליפוזום לקרום התא האנושי – הוא מסוגל לחדור אותו, ולהיספג בקלות ישירות אל תוך התא. עצם הציפוי השומני (פוספוליפידי) של הויטמין מאפשר לו להיספג במערכת העיכול כשומן ולכן לא נוצר גירוי במערכת העיכול במינונים גבוהים. ניתן גם לצרוך מינונים גבוהים מהמוצר מאחר והוא אינו חומצי ומתאים במיוחד לאנשים שסובלים מחומציות-יתר. הציפוי המיוחד מגביר את הטמעתו וספיגתו בגוף, מונע התפרקותו בחומציות הקיבה, ונספג ישירות בתאים. מדובר בספיגה הגבוהה ביותר של ויטמין C, בשיעור של פי 5 בהשוואה לויטמין C רגיל.
    169.00 ₪ ליחידה