חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    הימלאיה משחת שיניים מינט פרש75 מ"ל

    יצרן: הימלאיה
    הימלאיה משחת שיניים מנטה 75 מ'ל משחת שיניים מינט פרש 75 מ”ל משחת השיניים מינט פרש מכילה מרכיבים מרעננים כגון מנטה ושבת ריחנית, אשר מסייעים במניעת ריח רע מהפה ומותירים תחושת רעננות מתמשכת.
    מק"ט: 8901138825614
    20.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של הימלאיה  משחת שיניים איורודית 100 גרם

    הימלאיה משחת שיניים איורודית 100 גרם

    משחת שיניים הימלאיה הינה פורמולה של למעלה מ 10 צמחי מרפא, יעילה לטיפול בבעיות חניכיים ולשמירה על היגיינת הפה. מרכיבים פעילים: רימונים –מכווץ, מסייע לטיפול בחניכיים. נים – בעל תכונות מטהרות. טריפלה– פורמולה של שלושה צמחים אשר מכווצים, ומסייעים לשמור על בריאות החניכיים.
    20.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקולאב שמפו משפחתי לכל סוגי השיער מכיל מלפפון פטרוזיליה ותרד 500 מל

    אקולאב שמפו משפחתי לכל סוגי השיער מכיל מלפפון פטרוזיליה ותרד 500 מל

    שמפו טבעי עם תמציות מירקות ירוקים אורגניים שמפו מלפפון EcoLove מהקולקציה הירוקה מבוסס על תמציות מירקות ירוקים ואורגניים - מלפפון, פטרוזיליה ותרד, המעשירים אותו במינרלים וויטמינים. שמפו אקולאב ירוק מעניק לשיער תחושת רכות וניחוח מרענן, והוא מותאם לכל סוגי השיער. השמפו מיוצר מרכיבים טבעיים ואינו מכיל כימיקלים העשויים לגרום לגירוי בעור הקרקפת, כגון SLS, פראבנים או פטרוכימיקלים. כמו כן, הוא אינו מכיל רכיבים מהחי ולא נוסה על בעלי חיים ולכן מתאים לטבעונים. כל המוצרים בסדרה : לפחות 95% רכיבים ממקור טבעי ללא תוספת צבע, ללא SLS, ללא פארבנים, ללא רכיבים פטרוכימיקלים לא נוסה על בעלי חיים וללא רכיבים מן החי מתאים לטבעונים, מאושר vegan freindly ע"י העמותה הישראלית מיוצר בישראל בסטנדרטים בינלאומיים מחיר המייצג VALUE FOR MONEY הבקבוקים ניתנים למיחזור
    29.90 ₪ ליחידה
    תמונה של אביב ירוק אבקת אפיה ללא אלומניום ללא גלוטן 600 ג'ר
    תמונה של אביב ירוק סודה לשתיה ללא אלומניום 600 ג'ר