חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    הרדוף שומשום מלא אורגני 500 ג'ר

    יצרן: הרדוף
    מק"ט: 7290002333678
    13.50 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של ויטריז משקה אורז בתוספת שקדים 1 ליטר

    ויטריז משקה אורז בתוספת שקדים 1 ליטר

    מרכיבים: מים,אורז,שמן חמניות בכבישה קרה,מלח ים,שקדים טחונים,טעם שקדים טבעי. אורגני, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ללא לקטוז אידיאלי לשימוש בכל מתכוני הבישול והאפיה וכן עם תה,קפה ודגני בוקר. בד"ץ בית יוסף בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
    12.50 ₪ ליחידה
    תמונה של כרם פרכיות כוסמת ללא מלח 175 ג'ר

    כרם פרכיות כוסמת ללא מלח 175 ג'ר

    כרם פרכיות כוסמת ללא מלח 175 ג'ר
    10.50 ₪ ליחידה
    תמונה של אגוז פקאן ממות ענק משקל

    אגוז פקאן ממות ענק משקל

    הפקאן הוא אגוז שגדל באופן טבעי בצפון אמריקה, נמצא בדרך כלל בדרום ארה"ב במדינות כמו ג'ורג'יה, טקסס, צפון קרולינה, אריזונה ואוקלהומה. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של חומצה אולאית, חומצת שומן חד בלתי רוויה המהווה מרכיב עיקרי בשמן זית, אך נמצאת בריכוז גבוה גם באגוזי פקאן ותורמת להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של אבץ, מגנזיום, סלניום וכן סיבים תזונתיים, כמו כן הם עשירים בויטמין E שמסייע בין היתר במניעת אלצהיימר, בשמירה על תאי הדם מפני שומנים רעילים ואיזון הכולסטרול הטוב, מניעת קרישי דם ופגיעה בעורקים, כמו גם שיפור פעילות הלב. מחקרים רבים הוכיחו כי באגוזים יש שומנים בריאים ללב ואולי אפילו להורדת לחץ הדם. יחד עם זאת, רבים מחשיבים אותם כ"מאכל אסור". מדוע? כנראה בגלל המינון. הקלות שבה ניתן לחסל 100 גרם ב-5 דקות עשויה לגרום להשמנה. על כן, הסתפקו בחופן.
    89.00 ₪ לק"ג
    תמונה של שקד תבור ממרח שקד לבן 700 ג"ר

    שקד תבור ממרח שקד לבן 700 ג"ר

    ממרח שקד לבן. שקד תבור. השקדים הם מזון נפלא עשיר במינרלים, ויטמינים, חומצות שומן רב בלתי רוויות ויסודות קורט המסייעים בבריאות הלב וכלי הדם, הורדת לחץ דם, חיזוק עצמות, עשירים מאוד בסידן, מגנזיום וויטמין E, שקדים מאזנים את רמות הסוכר, מקלים על העיכול. אכילת מספר שקדים ביום טובה לטיפול בצרבת. עוד הם מסייעים לגמישות העור, מגבירים חשק מיני מהווים השפעה טובה על מערכת העצבים ומשפרים מצב רוח. השקדים עוזרים לגרימת תחושת שובע ובכך מסייעים לנו להמנע ממאכל מיותר ואף להורדה במשקל. ממרח שקד לבן מיוצר משקד מקולף טבעי - המוצר נטחן בטמפ' מבוקרת לשמירה על יתרונות ואיכויות השקד.
    63.00 ₪ 49.90 ₪ ליחידה