חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    ויטריז משקה אורז אורגני 1 ליטר

    יצרן: ויטריז
    מרכיבים: מים,אורז,שמן חמניות בכבישה קרה,מלח ים. אורגני, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ללא לקטוז אידיאלי לשימוש בכל מתכוני הבישול והאפיה וכן עם תה,קפה ודגני בוקר. בד"ץ בית יוסף בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
    מק"ט: 8000215204219
    11.90 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אגוז פקאן ממות ענק משקל

    אגוז פקאן ממות ענק משקל

    הפקאן הוא אגוז שגדל באופן טבעי בצפון אמריקה, נמצא בדרך כלל בדרום ארה"ב במדינות כמו ג'ורג'יה, טקסס, צפון קרולינה, אריזונה ואוקלהומה. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של חומצה אולאית, חומצת שומן חד בלתי רוויה המהווה מרכיב עיקרי בשמן זית, אך נמצאת בריכוז גבוה גם באגוזי פקאן ותורמת להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של אבץ, מגנזיום, סלניום וכן סיבים תזונתיים, כמו כן הם עשירים בויטמין E שמסייע בין היתר במניעת אלצהיימר, בשמירה על תאי הדם מפני שומנים רעילים ואיזון הכולסטרול הטוב, מניעת קרישי דם ופגיעה בעורקים, כמו גם שיפור פעילות הלב. מחקרים רבים הוכיחו כי באגוזים יש שומנים בריאים ללב ואולי אפילו להורדת לחץ הדם. יחד עם זאת, רבים מחשיבים אותם כ"מאכל אסור". מדוע? כנראה בגלל המינון. הקלות שבה ניתן לחסל 100 גרם ב-5 דקות עשויה לגרום להשמנה. על כן, הסתפקו בחופן.
    89.00 ₪ לק"ג
    תמונה של חסה אורגנית יחידה

    חסה אורגנית יחידה

    9.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ויטריז משקה אורז בתוספת שקדים 1 ליטר

    ויטריז משקה אורז בתוספת שקדים 1 ליטר

    מרכיבים: מים,אורז,שמן חמניות בכבישה קרה,מלח ים,שקדים טחונים,טעם שקדים טבעי. אורגני, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ללא לקטוז אידיאלי לשימוש בכל מתכוני הבישול והאפיה וכן עם תה,קפה ודגני בוקר. בד"ץ בית יוסף בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
    11.90 ₪ ליחידה
    תמונה של אקובר מנקה אסלות גלי ים 750 מל

    אקובר מנקה אסלות גלי ים 750 מל

    נוזלי אסלות רגילים גורמים לך לעצור את הנשימה? הנוזל של אקובר מבוסס על רכיבים ממקור צמחי בכדי שיהיו עדינים איתך, עם בני ביתך ועם הסביבה אך יחד עם זאת הוא יסיר בעצמה כתמים ויחסוך ממך כימיקלים מיותרים, נשימת אדים דוחים וריחות קשים. ללא כלור וללא חומצות אגרסיביות וקשות. גודל האריזה: 750 מ״ל
    20.00 ₪ ליחידה