חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    נסטי סבון רחצה מוצק פירות רימון ש. שועל 250 ג"ר

    , סבון איטלקי המביא את הניחוחות העדינים והחושניים של טוסקנה האיטלקית. הסבון מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש. הקצף עדין, שופע ונעים, נשטף בצורה מושלמת מבלי להשאיר תחושות לא נעימות על העור. יכול לשמש גם כמתנה נפלאה. הסבון עטוף בעטיפה צבעונית ומיוחדת עם ציורים בצבעי מים וחותמת של "נעשה באהבה ואכפתיות" על כל פיסת סבון.
    מק"ט: 837524000038
    25.50 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של פרוש נוזל לניקוי כללי למשטחים עדינים 1 ליטר

    פרוש נוזל לניקוי כללי למשטחים עדינים 1 ליטר

    מתאים לכל סוגי המשטחים, מגן על עור הידיים, PH נייטרלי. לניקיון רצפות, רהיטי עץ, ריהוט מטבח וחדרי אמבטיה אריחים וכלים סניטריים. נוסחה מיוחדת על בסיס צמחי מגנה על עור הידיים, כמו גם על המשטחים העדינים אפילו בשימוש תכוף, זאת הודות לרמת PH בסיסית.
    20.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקובר נוזל כביסה זירו 1.5 ליטר

    אקובר נוזל כביסה זירו 1.5 ליטר

    שימוש במוצרי אקובר מפחית משמעותית את הסיכון לאלרגיה וגרויי עור אשר נגרמים עקב רגישות לפטרוכימיקלים (תוצרת נפט) וריחות סינטטיים שנמצאים במוצרים הרגילים. רכיבים: 5%-15% סבון וחומרים פעילי שטח לא יוניים ממקור צמחי, 5% חומרים פעילי שטח אניוניים ממקור צמחי, מים, חומצת לימון, ניחוח טבעי לבנדר, ציטראט. תכולה: 1.5 ליטר חוות דעת
    66.00 ₪ ליחידה
    תמונה של פרוש תרסיס לניקוי כללי מכיל סודה טבעית  500 מל

    פרוש תרסיס לניקוי כללי מכיל סודה טבעית 500 מל

    נוזל לניקוי כללי מכיל סודה טבעית Frosch ספריי המכיל סודה לניקוי כללי וניקוי אינטנסיבי לכל סוגי המשטחים. נוסחה בעלת סודה טבעית המסירה בעוצמה שומנים וכתמים עקשניים ומשאירה ניחוח נעים. ללא חשש במגע עם מזון הודות לנוסחה הטבעית. מותאם לשימוש על משטחי מזון כמו שיש ודפלקי המטבח
    22.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אורגניק תחבושות לספיגה מוגברת 10 תחבושות

    אורגניק תחבושות לספיגה מוגברת 10 תחבושות

    אורגניק הינה סדרת מוצרים פרי מחקר ופיתוח העשויה מכותנה אורגנית טהורה ומרכיבים טבעיים. המוצרים בעלי כושר ספיגה גבוה, נושמים, בעלי ph נייטרלי ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. התחבושות של אורגניק יעילות במניעת גירויים לעור רגיש, היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור, מכילים מעל 96% חומרים מתכלים,לא נוסה על בע"ח. 10 יחידות, באריזה אישית מחומר מתכלה ביולוגית. מתאים לנשיאה בתיק.
    25.50 ₪ ליחידה