חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    פנדה שוקולד חלב לבן עם עוגיות 100 גרם

    יצרן: פנדה
    לא צריך רכיבים מהחי בשביל שוקולד טעים! שוקולד פנדה - שוקולד טבעוני איכותי פעם הוא נחשב ל"משקה האלים" שרק האצילים יכלו לרכוש. היום הוא נמצא כמעט בכל פינה. הוא נחשב לאחד הממתקים הבריאים ביותר שקיימים, עשיר באנטיאוקסידנטים, ויטימינים וממריצים טבעיים. יש כאלה שאוהבים אותו מריר וכהה. יש כאלה שדווקא עדין ומתוק. יש כאלה שמתים על הטעם המעודן של הלבן – וכאלה שבכלל טוענים שזה לא נחשב. אבל אין אף אחד שלא אוהב שוקולד. רק שעד היום, מי שבוחר לא לצרוך מוצרים מהחי נאלץ להסתפק בשוקולד מריר בלבד – וגם אז – לבדוק טוב טוב שהיצרן לא דחף פנימה חלבון חלב או מי גבינה.
    מק"ט: 7290016505061
    16.90 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אגוז מלך במשקל

    אגוז מלך במשקל

    לאגוזי המלך ערכים תזונתיים נוספים שיתרמו לבריאות גופכם: שילוב אגוזים בתפריט היומי יכול לסייע בהפחתת רמת הכולסטרול הרע בדם, מהגורמים הראשיים למחלות לב. האגוזים מכילים שומנים בריאים ומפחיתים את הסיכון להצרה בעורקים שעלולה להוביל להתקף לב.
    65.00 ₪ לק"ג
    תמונה של קוואקר  עבה אורגני במשקל
    תמונה של משמש מיובש אורגני במשקל

    משמש מיובש אורגני במשקל

    פירות מיובשים בכללותם נחשבים לממתק של הטבע. הם נחשבים לבריאים ומשמשים כתחליפים מתוקים וכחלק מאורח חיים בריא. עם זאת, חשוב מאוד להיות מודעים לאופן הבחירה והקניה של הפירות המיובשים ולכך שאכילת פירות מיובשים אינה מומלצת לכולם. ייבוש הפירות התחיל בימי קדם במטרה לשמר את המזון בהיעדר אמצעי קירור על מנת שניתן יהיה להינות מהפרי גם מחוץ לעונתו. הייבוש מעלה את ריכוז הסוכר בפרי בכ- פי 5 ובכך מסייע בשימורו באופן טבעי. כמובן שבשל העלייה בריכוז הסוכר, עולה הערך הקלורי של הפרי היבש באופן משמעותי. בימינו, רק חלק קטן מהפירות היבשים מיובשים בתהליך טבעי ובכך שומרים על ערכיהם התזונתיים. כדי לזרז את תהליך הייבוש, להאריך את חיי המדף שלהם ולשפר את צבעם חלק מהפירות היבשים מטופלים בחומרים משמרים מכילי גופרית (סולפיטים וסולפאטים) ולא זאת בלבד שאינם שומרים על ערכיהם התזונתיים אלא שלעיתים הם אף מזיקים. לכן מומלץ מאוד לקנות פירות יבשים אורגניים. הפירות המיובשים הלא אורגניים בד"כ יהיו בעלי ברק חזק יותר מהאורגניים. את ההבדל הגדול ביותר ניתן לראות במשמשים. המשמשים הלא אורגניים הינם בעלי צבע כתום זרחני ואילו האורגניים, אלו המיובשים גם באופן טבעי וללא תוספות, הם בעלי צבע חום כהה.
    69.00 ₪ לק"ג
    תמונה של צימוק  אורגני כהה במשקל

    צימוק אורגני כהה במשקל

    מיובש באופן טבעי בשמש. ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים. טוב לאפייה, תוספת לאורז או סתם לאכילה. צימוקים יכולים להיות חטיף אנרגיה ולספק במהירות סוכר זמין לגוף. -מונעים נזקי חימצון בתאים, וגם הם מכילים את המינרל בור, אשר חיוני למניעת אוסטיאופורוזיס. -אשלגן חיוני למניעת יתר לחץ דם ולהפחתת הסיכון למחלות לב. -ויטמין B6 משתתף בניטרול הומוציסטאין, חומר אשר מעלה סיכון למחלות לב וכלי דם. - הסיבים שבצימוקים נמצא כמסייע בהורדת רמות הכולסטרול. -בהפחתת הסיכון לסרטן המעי הגס ובהקלה על חלק מהתסמינים של “תסמונת המעי הרגיש”.
    59.00 ₪ לק"ג