חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    קוואקר דק מארז 5 ק"ג

    35.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של גרין אטריות שעועית ללא גלוטן 250 ג'ר

    גרין אטריות שעועית ללא גלוטן 250 ג'ר

    אטריות עשויות משעועית מונג. האטריות דקות מאוד והן מצריכות השרייה במים חמימים לפני השימוש. לאחר ההשריה הן מתרככות והופכות לשקופות. ניתן לאכול אותן מיד לאחר השרייה ואפשר גם לבשל אותן. אפשר להשתמש באטריות שעועית כמרכיב בסלטים (כמו במבחר סלטים תאילנדיים), להקפצה או כתוספת למרקים.
    6.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקוגרין One Tribe שמן קוקוס אורגני 350 מ"ל

    אקוגרין One Tribe שמן קוקוס אורגני 350 מ"ל

    שמן קוקוס של One Tribe מופק אך ורק מאגוזים אורגניים טריים והוא מצטיין בטעם אגוזי עדין ועשיר. שמן קוקוס אורגני של One Tribe - יתרונות: כתית מעולה בכבישה קרה מאגוז מלא מעניק לאוכל טעם נפלא עשוי להפחית את חלקו היחסי של ה-LDL (הכולסטרול "הרע") בדם
    21.50 ₪ ליחידה
    תמונה של כוסמת ירוקה מארז 5 ק"ג
    תמונה של גרעיני חמניה קלופים אורגני במשקל

    גרעיני חמניה קלופים אורגני במשקל

    גרעיני חמניה או בשמם המוכר יותר גרעינים שחורים הם אחד ה"פיצוחים" הפופולריים ביותר בישראל. גרעיני חמנייה מכילים רכיבים תזונתיים חשובים ביותר והם טובים למגוון מצבי בריאות. כמו שאר האגוזים, מומלץ ביותר לצרוך את הגרעינים ללא קלייה וללא מלח. גרעיני חמנייה מהווים מקור טוב לחלבונים והם עשירים בוויטמינים ומינרלים כגון סידן, ברזל, ויטמין E וויטמינים מקבוצת B. גרעיני חמנייה עשויים לסייע בעיקר במצבים כגון: שמירה על בריאות הלב וכלי הדם, הם אנטי דלקתיים והכמויות הגבוהות של ויטמין E אותו הם מכילים מסייעים מאוד לשמירה מפני נזקי השמש. כמו כן טובים גרעיני החמנייה לאיזון מערכת העצבים ובכך להרגעה והפחתת סטרס ומתח.
    19.00 ₪ לק"ג