חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    פירות יבשים ואגוזים

    מיין לפי
    הצג בעמוד
    תמונה של כרם זרעי צ'יה אורגנית 300 ג'ר

    כרם זרעי צ'יה אורגנית 300 ג'ר

    כרם זרעי צ'יה אורגנית 300 ג'ר
    21.90 ₪ ליחידה
    תמונה של כרם זרעי צ'יה אורגנית 650 ג'ר

    כרם זרעי צ'יה אורגנית 650 ג'ר

    כרם זרעי צ'יה אורגנית 650 ג'ר
    32.50 ₪ ליחידה
    תמונה של כרם ערמונים אורגניים קלופים וקלויים 100 ג"ר

    כרם ערמונים אורגניים קלופים וקלויים 100 ג"ר

    כרם ערמונים אורגניים קלופים וקלויים 100 ג"ר
    5.00 ₪ ליחידה
    תמונה של כרם צנובר טבעי  200 גרם
    תמונה של מנגו טבעי מיובש ללא סוכר במשקל

    מנגו טבעי מיובש ללא סוכר במשקל

    המנגו מכיל כמות קרוטן גבוהה של ויטמין A וויטמין C - ויטמינים אנטיאוקסידנטים מונעי חימצון. במנגו ניתן להשתמש להכנה של מגוון מתכונים דיאטטיים, משקאות, סלטי פירות ועוד...
    99.00 ₪ לק"ג
    תמונה של מקלות קינמון במשקל
    תמונה של משמש מיובש אוזבקי במשקל
    תמונה של משמש מיובש אורגני במשקל

    משמש מיובש אורגני במשקל

    פירות מיובשים בכללותם נחשבים לממתק של הטבע. הם נחשבים לבריאים ומשמשים כתחליפים מתוקים וכחלק מאורח חיים בריא. עם זאת, חשוב מאוד להיות מודעים לאופן הבחירה והקניה של הפירות המיובשים ולכך שאכילת פירות מיובשים אינה מומלצת לכולם. ייבוש הפירות התחיל בימי קדם במטרה לשמר את המזון בהיעדר אמצעי קירור על מנת שניתן יהיה להינות מהפרי גם מחוץ לעונתו. הייבוש מעלה את ריכוז הסוכר בפרי בכ- פי 5 ובכך מסייע בשימורו באופן טבעי. כמובן שבשל העלייה בריכוז הסוכר, עולה הערך הקלורי של הפרי היבש באופן משמעותי. בימינו, רק חלק קטן מהפירות היבשים מיובשים בתהליך טבעי ובכך שומרים על ערכיהם התזונתיים. כדי לזרז את תהליך הייבוש, להאריך את חיי המדף שלהם ולשפר את צבעם חלק מהפירות היבשים מטופלים בחומרים משמרים מכילי גופרית (סולפיטים וסולפאטים) ולא זאת בלבד שאינם שומרים על ערכיהם התזונתיים אלא שלעיתים הם אף מזיקים. לכן מומלץ מאוד לקנות פירות יבשים אורגניים. הפירות המיובשים הלא אורגניים בד"כ יהיו בעלי ברק חזק יותר מהאורגניים. את ההבדל הגדול ביותר ניתן לראות במשמשים. המשמשים הלא אורגניים הינם בעלי צבע כתום זרחני ואילו האורגניים, אלו המיובשים גם באופן טבעי וללא תוספות, הם בעלי צבע חום כהה.
    69.00 ₪ לק"ג
    תמונה של נאות סמדר  תמר זהידי אורגני 400 ג"ר
    תמונה של נאות סמדר תמר ברהי אורגני 400 ג"ר

    נאות סמדר תמר ברהי אורגני 400 ג"ר

    תמרים אורגניים הגדלים במטעי נאות סמדר שבדרום הר הנגב בתנאי אקלים וקרקע מדבריים המעניקים להם את טעמם העשיר. התמר הוא התשובה הבריאה והטבעית לצורך ב”מתוק” ובפחמימות זמינות. הוא מספק שפע של סיבים תזונתיים המקנים תחושת שובע, עשיר במינרלים כאשלגן ומגנזיום ובנוגדי חימצון. הוא משמש הן לבישול והן כחטיף.
    20.00 ₪ ליחידה