חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    קיטניות ודגניים אורגניים

    מיין לפי
    הצג בעמוד
    תמונה של אפונה ירוקה  יבשה אורגני משקל

    אפונה ירוקה יבשה אורגני משקל

    אפונה ירוקה נחשבת לאחד המזונות הבריאים ביותר. היא מכילה ריכוזים גבוהים של ויטמינים ומינרלים כגון סידן, אשלגן ובטא קרוטן והיא עשירה בסיבים תזונתיים וחלבון צמחי. אפונה ירוקה גם מכילה נוגדי חימצון ברמה גבוהה דבר היכול לסייע בשמירה על בריאות הלב. אפונה ירוקה דלה מאוד בקלוריות מה שהופך אותה למזון אידאלי להרזיה. עוד מצבי בריאות להם טובה האפונה כוללים: סיוע להקלה על עצירות, דלקת בקיבה -גסטריטיס, שיפור עיכול כללי, סיוע באיזון רמות סוכר בדם - טובה לסוכרת סוג 2, מסייעת בהפחתת כולסטרול ושמירה על בריאות כלי הדם ועוד.
    16.00 ₪ לק"ג
    תמונה של בורגול אורגני במשקל

    בורגול אורגני במשקל

    דגן העשוי מגרגרי חיטה מלאה שבושלו, יובשו ונגרסו בתנור מיוחד. הבורגול עשיר בסיבים תזונתיים אשר תורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, ברזל, אבץ, זרחן ומינרלים ווויטמנים מקבוצת B אשר עוזרים למנוע הצטברויות של כולסטרול בלב ובכך מסייעים להפחית את הסיכון לחלות במחלות לב. הבורגול הדק משמש להכנת דייסות, סלטים וממולאים.
    12.00 ₪ לק"ג
    תמונה של גריסי פנינה אורגניים במשקל

    גריסי פנינה אורגניים במשקל

    גריסי פנינה הם גרעיני שעורה שהוסרה מהם הקליפה החיצונית המכילה את הסיבים כאשר מה שנותר מהם היא "הפנינה" הפנימית. השעורה היא דגן חשוב שהיווה מאז ומתמיד מזון בסיסי לבני האדם. למרות הסרת הקליפה עדיין נחשבים גריסי הפנינה למאכל בריא ומזין וניתן להכין ממנו מאכלים רבים, טעימים ומזינים – מרקים, נזידים, סלטים טריים ועוד.
    14.00 ₪ לק"ג
    תמונה של דוחן  אורגני במשקל

    דוחן אורגני במשקל

    הדוחן הוא דגן המומלץ לאנשים שרגישים לגלוטן וסובלים מסכרת זאת מאחר והוא בעל ערך גליקמי נמוך, טעמו מזכיר תירס. הדוחן עשיר בסיבים תזונתיים אשר תורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, עשיר במגנזיום, אשלגן, נטול גלוטן, עשיר בזרחן, בברזל, בסידן בוויטמינים שונים. הדוחן משמש כתחליף לאורז או תפוח אדמה, ניתן להוסיף אותו לסלטים, דייסות לחמים ועוגות.
    14.00 ₪ לק"ג
    תמונה של הרדוף אמרנט אורגני 500 ג"ר

    הרדוף אמרנט אורגני 500 ג"ר

    האמרנט הוא קרוב המשפחה הפחות מפורסם של הקינואה. ייתכן שחלק מאנונימיותו קשורה לעובדה שהוא נשמר בסוד במשך שנים רבות. למעשה, מקורו של האמרנט בצמח הירבוז שבדרום אמריקה, וכשהספרדים כבשו את אזור קולומביה הם אסרו את שימושו כיוון שהיה חלק מטקסי הפולחן של המקומיים. ערכים תזונתיים: עשיר בסידן, ברזל, נחושת ומגנזיום. דל בגלוטן, יש בו פי שלושה סיבים מאשר בחיטה, ופי שניים יותר סידן מחלב. טעמו מתקתק. בתהליך הבישול הוא הופך לדביק ומרקמו דייסתי, לכן הוא מהווה תחליף טבעוני מצוין לחיבור בין מרכיבים.
    19.00 ₪ ליחידה
    תמונה של הרדוף אפונה ירוקה חצויה אורגנית 500 ג''ר

    הרדוף אפונה ירוקה חצויה אורגנית 500 ג''ר

    אפונה הייתה אחד הצמחים המבויתים הראשונים. בחפירות ארכיאולוגיות מהתקופות הכי עתיקות נמצאות עדויות לכך שאנשים אכלו אפונה. מקורה של האפונה במזרח התיכון, אך היא מזמן כבשה את כל העולם. את האפונה אוכלים כולם ובכל מקום. האפונה מתעכלת בקלות ומספקת לגוף הרבה מזינים חיוניים. היא מכילה סיבים תזונתיים, חלבון, פחמימות, רטינול (ויטמין A), בטא-קרוטן (פרו-ויטמין A), ויטמיני C, 1B, B2, 3B, B5, B6, 9B, סידן, זרחן, מגנזיום, ברזל, אשלגן, אבץ, מנגן, קובלט, כלור, גופרית, סלניום, פטור, ברום, בורון, וונדיום, סיליציום ומינרלי קורנט אחרים. האפונה הינה דלת שומן ודלת קלוריות, לכן היא טובה לאנזים שומרי משקל ולאנשים בעלי שומנים גבוהים בדם. כמות החלבון באפונה כמעט זהה לזה שבבשר בקר, אך החלבון של האפונה הרבה יותר קל לעיכול. אפונה מכילה חומצות אמינו חשובות במיוחד – ליזין, טריפטופן, מטיונין, ציסטין כמו גם חומצות אמינו חשובות אחרות. יתרון נוסף של אפונה נעוץ בכך שלאחר הבישול היא כמעט ולא מאבדת מהערך התזונתי שלה. אפונה טריה או מוקפאת מהמצב הטרי שלה מכילה הכי הרבה מזינים. באפונה משומרת נשמר החלבון והפחמימות ואילו הויטמינים והמינרלים כמעט ולא נשמרים כלל.
    14.00 ₪ ליחידה
    תמונה של הרדוף בורגול אורגני 500 ג''ר
    תמונה של הרדוף גרגרי חומוס אורגני 500 ג''ר
    תמונה של הרדוף גריסי פנינה אורגניים 500 גרם
    תמונה של הרדוף גרעיני כוסמין אורגני 500 ג"ר
    מסננים Close