חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    הומאופתיה לילדים וללידה קלה

    מיין לפי
    הצג בעמוד
    תמונה של ד"ר קיי אפרטקל תרסיס לאחר לידה 50 מ"ל

    ד"ר קיי אפרטקל תרסיס לאחר לידה 50 מ"ל

    אפטרקל מרגיע, מקרר,מחטא ומסייע בהחלמה של חתכים ותפרים לאחר לידה,מתאים גם לאחר ניתוח קיסרי אפטרקל מגיע בצורת ספריי כך שאין מגע ישיר עם האזור הכואב\ מכיל: שמן קלנדולה, שמן היפריקום,ויטמין E, שמן אתרי לבנדר, שמן זרעי גזר, שמן אתרי קמומיל
    69.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד"ר קיי טונצ'יק לוירוס בבטן שילשולים 30 מ"ל

    ד"ר קיי טונצ'יק לוירוס בבטן שילשולים 30 מ"ל

    תסכול גדול לראות פעוטות וילדים הסובלים מכאבי בטן, הקאות, שילשולים אלו הם תופעות מוכרות ביותר לעיתים קרובות הורים קוראים להם בשם וירוס בטן. טונצ'יק נרקח מצמח האבגר ומתאים לכל המשפחה. ** חשוב להקפיד על שתייה מרובה **
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד"ר קיי פרינו אויל 100%צמחי 50 מ"ל

    ד"ר קיי פרינו אויל 100%צמחי 50 מ"ל

    פרינו אויל מכיל תערובת שמנים באיכות גבוה מאוד, 100% צמחי ובאישור משרד הבריאות. השמן מיועד לעיסוי אזור הפירינאום/החיץ ולהגמשת הרקמות של האזור . מכיל: שמן קלנדולה, שמן שקדים, שמן מקדמיה, ויטמין E, שמן נר הלילה
    70.00 ₪ ליחידה
    תמונה של דיר קיי קרוקצ'יק 30 מ"ל

    דיר קיי קרוקצ'יק 30 מ"ל

    תינוקות ופעוטות סובלים רבות ממצבי ליחה ואינם מסוגלים להוציא את הלידה לבדם. הצורך לעזור להם להתמודד עם ליחה מוגברת וצמיגית הוא גדול, מאחר והיא יכולה לגרום להפרעות בשינה, קשיי נשימה חוסר שקט. פעמים רבות, ליחה אצל תינוקות ופעוטות גורמת להם להיכנס למעגל בלתי נגמר של מחלות חוזרות ונשנות. קרוצי'ק מבוססת על crocus-sativa או כפי שאנו מכירים בעברית ככורכום תרבותי "זעפרן".
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי אירצ'יק לכאבי אוזניים דלקות 30 מ"ל

    ד'ר קיי אירצ'יק לכאבי אוזניים דלקות 30 מ"ל

    אירצ'יק לכאבי אוזניים ודלקות אוזניים. כאבי אוזניים הם תופעה שכיחה ומאוד לא נעימה. ברבים מהמקרים דלקות וכאבים באוזניים חוזרים שוב ושוב. כאשר הילד מתחיל לגרד ולשפשף את האוזניים, ההורה מתחיל לדאוג. אירצ'יק מכילה תמצית של ניל הצבעים במינון עדין ומדויק ביותר. ניל הצבעים זהו צמח פרחוני בצבע צהוב עז, ברפואה העממית של הילידים הצפון אמריקאים וכן ברפואה האקלקטית של שלהי המאה ה-19, היה הצמח מקובל מאד לטיפול בזיהומים. ברפואת הצמחים המודרנית עושים בצמח שימוש בעיקר לטיפול בזיהומים אקוטיים של מערכת הנשימה העליונה ודלקות אוזניים. צורת ההכנה והרקיחה הייחודית של חב' "דר' קיי" מפיקה יתרונות מדוייקים וספציפים מצמחים שונים לתכשיר שונים. התכשיר הינו על בסיס גליצרין צמחי שהינו מתוק, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי אפצ'יק לאף גדוש וסתום 30 מ"ל

    ד'ר קיי אפצ'יק לאף גדוש וסתום 30 מ"ל

    כאמא, אחד הדברים המתסכלים ביותר הם תינוק עם אף סתום, הוא נוטה להתעוררויות תכופות, חרחורים מהאף ובכי, קושי ביניקה וחוסר נוחות כללית. הפעולות היומיומיות מתסכלות אותו ואותך. אפצ'יק נרקחת בהכנה מיוחדת וייחודית של ד"ר קיי ועשויה מפירותיו של הסמבוק השחור.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי דרייצ'יק לנוזלים באוזניים 30 מ"ל

    ד'ר קיי דרייצ'יק לנוזלים באוזניים 30 מ"ל

    בוסס על תמצית שן ארי שיטות הריפוי המסורתיות (אך גם המערביות) משתמשות בצמח שן הארי להגדלת כמות השתן בכדי להיפטר מעודף נוזלים בגוף דרייצ'יק מיועד לטפיול במקרים של נוזלים באוזניים ובמקרים של אוזניים סתומות כתוצאה מעודף נוזלים
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי וייהרצ'יק לנזלת שקופה מימית 30 מ"ל

    ד'ר קיי וייהרצ'יק לנזלת שקופה מימית 30 מ"ל

    בתקופת החורף וגם בעונות המעבר אנו מכירים את הנזלת השקופה כמו גם את התחושה שהנה אוטוטו אנחנו מפתחים התקררות. זו תופעה שמוכרת לנו אצל תינוקות, פעוטות, ילדים ואפילו אצלנו המבוגרים. וייהרצ'יק נרקחת משורש הבצל ברקיחה ייחודית של ד"ר קיי.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי חומצ'יק למצבי חום וחולי 30 מ"ל

    ד'ר קיי חומצ'יק למצבי חום וחולי 30 מ"ל

    מחלות ילדים לרוב מלוות בחוסר נוחות גדולה, חוסר שקט, קושי בשינה, בכי וחום. ישנן דרכים טבעיות וטובות לתמוך ולסייע לכוחות הטמונים בגוף בתהליך החלמתו, מלחמתו במזהמים ובכך לזרז את תהליך ההחלמה וירידת החום. חומצ'יק הינה פורמולה יחודית של ד"ר קיי המבוססת על צמח הקמומיל, שום וגדילן מצוי.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי טרנקיל להרגעה 30 מ"ל

    ד'ר קיי טרנקיל להרגעה 30 מ"ל

    טרנקיל נרקחת בהכנה מיוחדת וייחודית של ד"ר קיי מצמח הגרניום. כמה נפוצה בחיי היום יום שלך התחושה של לחץ, מתח, אי שקט ועצבים? התרגשות, חרדות וחששות לפני אירועים משמעותיים כגון: מעבר בית, מעבר עבודה, חתונה, מבחן, הופעה על במה, אובדן, ברית או לידה בה היולדת ואף הסובבים אותה חווים התרגשות גדולה ולפעמים גם פחדים, כאשר אלו גורמים לתחושת חוסר נוחות וחוסר שינה רצוי להירגע מאחר ומתח וחרדה אינם מסייעים בלידה. התמודדות טובה יותר ורגועה יותר במצבי לחץ ומתח לא מובנת מאליה. התמצית מתאימה לכל המשפחה ומתאימה בתקופת ההריון, ללידה ולאחר הלידה.
    80.00 ₪ ליחידה